
GOOD TO KNOW
FAQ
Alle veelgestelde vragen op een rijtje
Het organiseren van een bruisende evenement brengt vaak heel wat vragen met zich mee. Hier vind je antwoorden op de meest gestelde vragen over onze mobiele cava- en champagnebar. Of je nu vragen hebt over prijzen, beschikbaarheid, boekingen of specifieke wensen voor jouw (huwelijks)feest, we hebben de belangrijkste informatie voor je op een rij gezet. Staat je vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op, we helpen je graag verder!


Must know!
Alles wat je moet weten bij het huren van onze mobiele bar
1. Moet er elektriciteit voorzien zijn?
Indien je de mogelijkheid hebt, vragen wij om één stopcontact voor ons te voorzien binnen de 40 meter van de mobiele bar.
2. Hoeveel plaats is er nodig voor de mobiele bar?
Voor het plaatsen van onze mobiele bar rekenen we op een ruimte van ten minste 8 meter op 4 meter. De oldtimer zal getransporteerd worden op een aanhangwagen zodat wij jullie de beste service kunnen garanderen. Daarom vragen wij steeds om in de nabije omgeving te zorgen voor voldoende parkeer- en manoeuvreerruimte voor een combinatie van 12 meter.
3. Is er een minimum aantal gasten vereist om Bubblecar 1930 te boeken?
Ja, om onze mobiele bar te boeken hanteren we een minimum van 50 gasten per evenement. Dit zorgt ervoor dat we onze service efficiënt kunnen aanbieden en dat jouw gasten optimaal kunnen genieten van de unieke ervaring die Bubblecar 1930 te bieden heeft. Heb je een kleiner gezelschap? Neem dan contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken!
4. Hoe ver kunnen jullie reizen voor evenementen?
Je kan onze mobiele bar huren op locaties binnen een straal van 60 kilometer rondom Beveren-Waas. Denk hierbij aan regio Antwerpen, Gent, Sint-Niklaas, Mechelen, Lokeren, Dendermonde, .. Voor evenementen buiten deze regio kan je ons contacteren om de mogelijkheden te bespreken.
Optionele extra's
Alles voor het perfecte evenement
1. Kan er gezorgd worden voor een langere duurtijd van de formule?
Standaard wordt in de offerte die je ontvangt één uur bediening voorzien. Wens je dat we langer ter plaatse blijven? Dat kan zeker mits aanvraag.
2. Zijn er ook non-alcoholische dranken beschikbaar?
Uiteraard bieden wij je gasten ook een non-alcoholisch aperitiefje aan. Standaard is dit fruitsap, maar ook homemade Ice Tea of een andere drank naar keuze kunnen wij voor jou voorzien.
3. Kan ik statafels en hoezen bij jullie huren?
Ja hoor! Op aanvraag kunnen wij statafels voorzien met een zwarte hoes. De huur bedraagt €12,00 per stuk (inclusief hoes).


Mobiele bar huren?
Weet exact wat je kan verwachten
Uiteraard vinden we het belangrijk dat je vooraf een duidelijk beeld hebt van de kosten. De prijs voor het huren van onze mobiele bar varieert op basis van de gekozen formule en extra wensen. We bieden verschillende formules aan zodat je precies weet wat je kunt verwachten. Alle extra kosten, zoals verplaatsingskosten en eventuele aanvullingen, worden transparant gecommuniceerd. Zo krijg je een helder antwoord op de vraag: 'Hoeveel kost het huren van onze mobiele bar echt?'
1. Is er een minimum afnamebedrag voor het huren van de mobiele bar?
Om onze stijlvolle mobiele cava- en champagnebar op locatie te laten schitteren, hanteren we een minimale afname van €550,00 (excl. btw).
2. Hoeveel bedraagt de kilometervergoeding
Wie zich in een straal van 15km rond Beveren-Waas bevind, heeft geluk. In dat geval hoef je geen kilometervergoeding te betalen. Gaat je event op een verder gelegen locatie door dan 15km, dan bedraagt de kilometervergoeding €0,70/kilometer (excl. btw). Ons vertrekpunt is Beveren-Waas.
(Vergeet niet dat we heen en terug moeten!)
3. Kan ik de mobiele bar ook inhuren zonder aan het minimum afnamebedrag te komen?
Dat kan, mits overleg. Houd er dan wel rekening mee dat het minimum afnamebedrag op de factuur vermeld zal staan, ook al werd er minder afgenomen.
Bubblecar 1930 mobiele cava en champagnebar huren
Onze agenda loopt snel vol met boekingen. Wil je graag een offerte ontvangen? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.